torsdag 26 januari 2012

Vad hem 2012?

Var inne på Fashiolista och laga ett litet collage på saker som jag önskar hem till oss detta år. Få se i slutet av året vad man egentligen skaffat. Troligtvis blir det inte exakt alla eller ens hälften av dessa. Lite smålustigt kom många lampor med. Kanske ett litet bevis på att man börjar vara lite trött på den mörka vintern. Som tur fick vi också äntligen lite snö till Åbo som lyser upp de mörka kvällarna :)

1. Hay dlm smal bord, 2. Kartell Bourgie lampa, 3. Kartell Gé lampa, 4. Pentik Pallovalaisinjalka, 5. Ikea Ektorp, 6. Design House Stockholm - Block Lampa, 7. Georg Jensen Season ljusstake, 8 Pappelina matta, 9 Arctic tv-bord.

Furndera lite på att köpa ett inredningsobjekt per månad. Har redan hitta ett "januarioffer" på Finnish Design Shop.. få se ifall de hittar hem till oss.

2 kommentarer:

  1. Ett inredningsobjekt per månad låter som en bra plan!! Jag borde bara lära mej att sluta köpa en massa små saker och strunt... och istället spara till nåt ordentligt! Kanske det får blir mitt löfte för iår :). Lycka till med dina inredningsuppköp!!

    SvaraRadera
  2. Tack skall du ha Kiki! Jag har igen de problemet att jag bara köper en massa tills pengarna är slut.. måst lära mig att försöka spara igen :D

    SvaraRadera