fredag 13 januari 2012

When one door closes, another opens


Först vill jag Välkomna er till Small things with a bling. Kände att det var på tiden att börja blogga på en ny adress med nytt innehåll och nya utmaningar. Ett totalt farväl till Skärgårdsbruden har jag inte sagt men i något skede kommer jag nog att lägga den bakom bom.

Hur som haver har jag under den sista tiden haft riktigt stor ångest över bloggande, då tiden inte har räckt till att skriva alla inlägg som funnits i bakhuvudet. Samtidigt har jag saknat efter ett riktigt innebörd för bloggen - grundpelaren som den står på helt enkelt. Därför var beslutet för att börja blogga om från början på en ny adress de mest självklara. Bloggen kommer fortfarande vara en plats där jag kan uttrycka mig och mina tankar i form av bilder och ord. Mindre privat kommer den också att förbli, men lovar att det kommer att bli mycket mer inredning, mode, skönhet och nya tips - särskilt hoppas jag endå kunna inspirera er med att komma tillbaka igen.

Hoppeligen hänger ni på för än har inte denna brud bloggat färdigt för sin del ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar