onsdag 22 februari 2012

Be OUTstanding



 Ni kommer kanske ihåg inlägget DIY like Therese Sennerholt. Suckade lite över priset på hennes plancher, så lagade egna. Nu var jag dock och köpte postcards från Sisustuksen Koodi, vilka fick komma upp på väggen i sovrummet. Gillar vekligen att man kan använda vanligt målartejp eller vilket tejp som helst för att fästa.

Sovrummet börjar nu bli klart när jag äntligen också hittade ett helvitt sängöverkast. Färgtemat i sovrummet är svart-vitt och en aning grått, vilket jag gillar verkligen! Nästa projekt är att få vardagsrummet att passa ihop med sovrummet. Som sagt har vi inga dörrar som skulle skilja åt dessa rum utan de flyter samman.

Som Therese Sennerholt säger "If you want to stand out don't be different be outstanding" ;)

4 kommentarer:

  1. Vad bra tips att bara fästa så där med tejp! :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. och snyggt :) tänk med svart smalt tejp. mm.. och ögat vilar :)

      Radera
  2. Du e inne på samma banor som jag: Svart, vitt och grått!! I like!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag märkte det ;) men svart och vitt kan aldrig bli fel :)

      Radera