fredag 17 februari 2012

Design House Stockholm


Sedan år 2007, när jag paketerade in säkert 100 stycken av dessa Design House Stockholms Block lampor har jag lite drömt om att själv äga en. Med åren har jag gått och funderat på ifall jag gillar den så pass mycket att den skulle vara värd pengarna. När jag sedan hittade den med bra rabatt på Finnish Design Shop slog jag till.

För två dagar sedan fick jag mail att det var problem med tillverkningen av Block lampan med vit sladd som jag beställt. Leveranstiden skulle skrida till sommaren,så jag svar tillbaka till FDS att jag hellre tar en med svart sladd än väntar 6 månader. Ett och ett halft dygn senare fick jag Block lampan hem. Prima service säger jag med andra ord.

Nu i efterhand så måst jag medge att jag gjorde rätt beslut med att ta lampan med svart sladd istället för vit eftersom den ger härlig kontrast till de vita ytorna.

1 kommentar:

  1. Vad fin, blir ju riktigt sugen själv :))

    Skön helg, Linn

    SvaraRadera