tisdag 21 februari 2012

Inspiration och vackra lägenheter

Köpte första gången Plaza Interiör och måst medge att wow sådan härlig tidning. Helt i min smak.

En lägenhet i tidningen tyckte jag att var speciellt vackert, nämligen inredningsbloggaren Hanna's Room. Har ni sett sådan vacker matta hon har i köket ♥. Även permbladets kök tilltalar mig mycket. En tidning som jag definitivt skall lägga i minnet!


Hehe..I skrivandes stund märkte jag att en annan bloggare också lagt märke till Hannas vackra hem i Plaza  ;)

3 kommentarer:

  1. Jag känner igen köket på framsidan. Hon som äger köket hittar du här: http://heltenkelthosmig.blogspot.com/

    Jätte fint e det!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det sant! Så liten världen har blivit, tack vare bloggvärlden :)

      Radera
    2. Jepp...helg galet! Det händer ofta nuförtiden när jag bläddrar i inredningtidningar att jag plötsligt inser att jag känner igen hemme!!

      Radera