fredag 30 mars 2012

Inredningsutmaningen fortsätter


Nu blir det en hel del 4-veckors inredningsutmanings inlägg (ber om ursäkt för det ;)), men jag hinner inte ta andra bilder när jag är på jobb. Och de skulle nog inte vara för den delen så intressanta heller :) Fotade lite hemma innan jag åkte iväg så har ett litet saldo som jag kan visa för er.

Så här kommer näst sista inlägget från första veckans utmaning, det vill säga hylla/byrå. Denhär gången blev det vårt vitrinskåp (som kanske inte räknas som någon hylla eller byrå) i köket. Ärvde skåpet av mina föräldrar och förra hösten rustade vi upp den innan den fick flytta in. På skåpet brukar stå en stor skål från Pentik med frukter i. Innuti finns kärlen från Pentiks Vanilj serie och annat kökstillbehör.

Nu tycker jag att ni skall njuta av veckoslutet ifall ni är lediga, för det är ni värda ♥

Puss & kram så hörs vi igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar