torsdag 15 mars 2012

Vackert runtomkring


För mitt välbefinnande  och kreativitet är det viktigt att få leva runt vackra ting. Saker som inte behöver vara desto märkvärdiga, men vackra i mina ögon. Ett hus inredning och stil behöver inte tilltalar mig själv, men ifall det är städat och prydigt kan jag uppleva det som väldigt vackert och finna ro innombords. För tillfället känner jag mig inte alls till freds här hemma eftersom vi endå har så mycke små grejer liggande överallt (förvaringsproblematik). Tycker om stora tomma ytor, så att de som förblir visuelt framme också blir blickfångare. Har med åren plockat på mig en och annan grej men det svåra är att välja vilken som denna gång får stå framme.

Nu när våren knackar på dörren blir man extra mycket kreativ och skulle vilja slänga iväg allt onödigt och röja ordentligt med plats här hemma. Tror minsann att det är planerna för veckoslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar