tisdag 15 maj 2012

Ses på Lily


Ja då har man kommit till ett slut. Funderade redan då jag startade Small things with a bling på vilket bloggforum jag slutligen skulle starta bloggen på. Då blev det Blogger eftersom jag kände till det från förut. Var inte berädd på att börja lära mig något nytt. Nu har jag endå kommit till det beslutet att jag tänker flytta bloggen. Är så full av iver och hoppas på att detta är ett bra val. Hoppeligen flyttar Ni med mig :)
Bloggen kommer också att hållas kvar här på blogger, med inlägg men har för avsikt att flytta den helt och hållet någon gång..

Nya bloggen hittar ni på Lily.fi och Small things with a bling hittar ni direkt här och adressen är  

http://www.lily.fi/palsta/small-things-bling 

Kom ihåg att uppdatera bloggen på Bloglovin och på Blogger ifall ni följer via dessa platforum ;)


Innehållet hålls det samma - bara adressen som byter. Ses på Lily!



Olen saapunut maaliin, ja tämä päätös ei ole ollut helppo. Mietin jo perustaessani Small things with a bling mihin blogialustaan aloittaisin kirjoitteluni, jotenkin Blogger webalusta oli tuttu ja turvallinen. Nyt olen kuitenkin valmis uuteen muutokseen ja tästä päivästä lähtien blogini muuttaa uuteen osoitteseen. Olen niin innoissani tästä muutoksesta. Toivottavasti Tekin muutatte mukanani :)
Blogi tulee kuitenkin pysymään myös täällä Bloggerilla omineen postaukseen, mutta ajatus olisi muuttaa jossain vaiheessa pysyvästi.

Uusi blogi löytyy Lily.fi:stä ja Small thing with a bling löytyy täältä, osoite on siis


http://www.lily.fi/palsta/small-things-bling



Muistattehan päivittää blogi myös Bloglovin ja Bloggerin puolella, niin saatte uudet postaukset suoraan  ;)



Sisältö pysyy samana - Osoite vaan muuttuu. Nähdään Lilyssä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar