onsdag 18 juli 2012

Fika dax


Några bilder från förmiddagen.

Vi var och drack varsin kaffe, eller jag tog ju en cappuccino, på Café Art. Stans absolut bästa kaffe fås därifrån, var de själva brygger sina kaffebönor. Lite tur hade vi också med vädret för sol tittade fram mellan molnen och värmde skinnet en skvätt. Undrar endå om vi alls kommer att få njuta av någon värmebölja i år, har ju inte vågat ens med ett dopp i sjön.

Efter Café Art gick vi till Sisustuksen Koodi var jag plockade med mig Pappelinas matta som jag beställt tigare i maj men som hade först nu anlänt. Samtidigt tog vi en titt på olika stolar till skrivbordet. Tur nog så har gubben ganska likadan smak och gillade flera av de alternativ jag visade honom. Månne vi inte inhandlar en inom en snar framtid. Skulle ju kunna göra ett inlägg med olika alternativ på stolar. Ni vet ju hur tokig jag är i design stolar. De är som ett droger, man vill ju inte sluta titta och pilla på dem ;)

Muutama otos aamupäivästä. 

Käytiin avomiehen kanssa kahvittelemassa Café Artissa, josta saa kaupungin parasta kahvia ♥ Aurinkokin pilkahti esille pilvien takaa mutta varsin lämpöistä ei kuitenkaan ollut. Saadaankohan me ollenkaan nauttia helteistä tänä kesänä? Kahvittelun jälkeen suuntasimme Sisustuksen Koodin noutamaan tilamani Pappelinan matto. Samalla katsasteltiin myös uutta tuolia kirjoituspöydän äärelle. Ihanaa kun miehenikin piti samoista tuolesita kuin minä. Eiköhän me kotiuta jonkun katselemisista vaihtoehdoista. Voisinkin laittaa postausta pystyyn tuolivaihtoehdoista ja näpsiä muutama kuva pöydästäkin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar