måndag 16 juli 2012

Hemma igen ♥


Hallo tösar, nu är jag hemma igen. Det har inte blivit av så mycket bloggande, men ser ni har inte haft riktigt tid för det heller. Vi var med hjärtegubben över till Sveariket och hälsade på mina älskade släktingar och så hade vi tänkt shoppa loss lite. Men ser ni, kom endast hem med tre kassar (!?!) och en plånbok som tackar.

Har redan hunnit packa upp alla reseväskor och städat hemmet. Resten av kvällen tänkte jag spendera i gubbens famn framför tv:n och bara mysa och ta det lungt. För gudanamma så trött jag är. Som jag sa här så är jag alltid så slut efter arbetspasset, och denna gång en liten minitrip på det också. Återkommer imorgon när jag är lite piggare ;) 


Heip mukulat, ihanaa (!) olla kotona taas. Torstaina avomies hyppäsi mukaan laivalle ja illalla jäimmekin pois Tukholman puolella. Tehtiin pikavisiitti sukulaisteni luona Ruotsinmaalla. Tarkoituksena oli myöskin shoppailla, mutta kotiutin ainoastaan (lue) kolme ostoskassia. Kukkaro taisi kiittää tällä kertaa :)


Olenkin jo ehtinyt purkaa matkalukut ja kämppäkin on siivottu. Seuraavaksi olisikin luvassa rauhallinen koti-ilta kullan kainalossa ♥ Tämän bloggailian mehut ovat kuivuneet olemattomiin. Nähdään virkeinpinä huomenna  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar