tisdag 26 juni 2012

I provrummet

Här är man, på sjön, när favvo butikens rea har börjat - det vill säga Zaras rea. Därför tröstade jag mig med att ta ett varv i Tax Free istället under min paus. Och o'boy så mycket nytt och fint det hade kommit in. Tyvärr bara så är inte sommar reorna påväg ombord inom kort.. Men, men dessa provade jag i varje fall..

Tröja Saint Tropez, Byxor Mos Mosh

Klänning Saint Tropez

Klänning It's All About Eve

Båda klänningarna hade jag med till kassan tills jag såg den lååånga kön och lät bli. Hm.. men tror jag gör ett nytt försök imorgon, la endå klänningarna undan.

Har ni hunnit på sommar reorna? och har ni fyndat något?


Täällä sitä ollaan kun suosikki kaupan alet alkoivat- nimittäin Zaran. Suruuni kipasin tauollani Tax Freessä ja voi että sinne oli tullut vaikka mitä uutta. Valitettavasti kesä alet eivät ole vielä tulossa merelle.

Oletteko te jo käyneet aleissa? ja teittekö löytöjä?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar