onsdag 20 juni 2012

Under förstorningsglaset


Har klickat bilder från hemmet. Och framöver kan ni räkna med lite fler inredningsinlägg :) Fick en massa smått fixat här hemma idag. Blad annat fick jag (äntligen) gömt undan alla sladdar och kablar i vardagsrummet. Finns det något mer irriterande än lösa kablar runtomkring? I don't think so.  Tror att jag skall ringa och fråga ifall kära mor vill hämta avfallshörnets möbler imorgon och ta ett besök till Ikea med mig. Gubben skall ha hemmakontor i juli och då måst han ha ett ställe varifrån han kan arbeta. Samtidigt skulle jag även få vår arbetshörn i ordning. Bra deal tycker jag :)


Muutama kuva kodistamme ♥ Tänään on napsittu kuvia talteen ja tästä eteenpäin tulee varmasti enemmän sisustusaiheisia postauksia, jos saisin jatkoa keskeneräiselle sisustushaateelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar